Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
Повернення товару від покупця
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару.
Якщо дані умови недотриманні, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані в статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів».
Для повернення товару покупцю треба узгодити спосіб зворотної доставки товару. Повернення товару відбувається через поштового перевізника або безпосередньо в магазині.
Доставлення товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідає інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація тощо), тоді буде здійснена компенсація покупцю за транспортні витрати.